آموزش نصب پاركت لمينت

خبر امد خبري در راه است

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۰۲

آموزش نصب پاركت لمينت

Pinterest
فيس بوك
توييتر
پست الكترونيك
كفپوش لمينت را 02:33 نصب كنيد
 
مرحله 1
حذف زبان
قبل از شروع نصب ، هر تخته را بررسي كنيد. براي اولين رديف در امتداد ديوارهاي مستقيم ، آموزش نصب پاركت لمينت   زبان را در تمام مفاصل جانبي بلند و سمت كوتاه اولين تخته را با استفاده از اره روميزي برداريد.
گام 2
رديابي و برش
براي ديوارهاي ناهموار ، كانتور را با يك قطب نما در طرف زبان تخته بكشيد و با يك اره مويي برش دهيد.
مرحله 3
جمع آوري رديف اول
رديف اول را با زبان كنار ديوار از ديوار جمع كنيد. زبان انتهايي را در شيار انتهايي وارد كرده و به سمت پايين بچرخانيد تا جمع شود. تخته ها را در يك راستا و مفاصل را بسته نگه داريد.
مرحله 4
فضايي براي توسعه فراهم كنيد
با استفاده از جدا كننده هاي چوبي ، فضايي 3/8 اينچي براي گسترش در هر طرف فراهم كنيد. توجه: دو فاصله بين ضخامت و ضخامت 3/8 اينچ است.
مرحله 5
برش براي رديف هاي جديد
قطعه اول را حداقل با طول 8 اينچ با استفاده از اره روميزي برش دهيد. رديف هاي جديد را با استفاده از قطعاتي كه از رديف قبلي كوتاه شده اند ، شروع كنيد و حداقل يك افست انتهايي 12 اينچي را تضمين كنيد.
مرحله 6
جمع آوري رديف دوم
زبان تخته رديف دوم را در شيار تخته رديف اول با زاويه كمي وارد كنيد تا لبه هاي لمينت به هم برسند. سپس ، تا زماني كه مفاصل قفل شوند بچرخانيد (تصوير 1). براي تخته بعدي ، ابتدا انتهاي كوتاه تخته را بپيونديد (تصوير 2). هنگامي كه تخته به پايين چرخانده مي شود ، شكافي در مفاصل طرف بلند مشاهده خواهيد كرد. لبه خارجي تخته را تقريباً 1 اينچ به سمت بالا بلند كنيد. اين زاويه را هنگام فشار دادن تخته به داخل نگه داريد تا لبه هاي لمينت به هم برسند. به سمت پايين روي تخته بچرخانيد تا مفصل قفل شود (تصوير 3). مراحل قبلي را براي تكميل نصب تكرار كنيد.
نكته حرفه اي
براي ثابت نگه داشتن تخته هاي نصب شده در حين نصب ، جعبه تخته ها را در انتهاي رديفي كه نصب مي كنيد يكدست قرار دهيد.
مرحله 7
اين روش جايگزين را امتحان كنيد
زبانها را در شيارهاي طرفهاي بلند و كوتاه تخته ها تراز كنيد. ابتدا قسمت بلند را با قرار دادن يك بلوك ضربه زني نزديك به 8 اينچ از هر دو طرف نصب كنيد. به آرامي روي قسمت بلند ضربه بزنيد تا محل اتصال محكم بسته شود (تصوير 1). در مرحله بعد ، با استفاده از بلوك ضربه زدن ، انتها را در موقعيت قفل شده ضربه بزنيد (تصوير 2).
نكته حرفه اي
استفاده از نيروي بيش از حد ممكن است به مفصل آسيب برساند.
مرحله 8
شكاف را بررسي كنيد
از يك نوار اندازه گيري براي اطمينان از وجود فاصله 3/8 اينچي (پس از بستن مفصل) از ديوار استفاده كنيد تا امكان انبساط ايجاد شود.
مرحله 9
Last Row را نصب كنيد
تخته اي را كه به رديف دوم تا آخر متصل مي كنيد تراز كنيد. با استفاده از يك تخته تمام عرض به عنوان فاصله دهنده ، خط ديوار را ترسيم كرده و تخته را به اندازه برش دهيد. زبان جانبي بلند را داخل شيار نصب كنيد و انتهاي مفصل را تراز كنيد. به طور مساوي در طول تخته كار كنيد و با استفاده از كش و چكش لاستيكي به آرامي روي مفصل بسته شده ضربه بزنيد. پس از ضربه زدن به مفصل جانبي بلند بسته ، با استفاده از بلوك ضربه زدن يا كشيدن نوار ، روي قسمت كوتاه بسته شده ضربه بزنيد. همه فاصله گيرها را برداريد.
مرحله 10
سيلانت بزنيد
يك سيلانت سيليكوني قابل انعطاف و صددرصد روي كل محيط بماليد تا يك آب بندي محكم ايجاد شود.
بعدي
نصب كفپوش لمينت
دستورالعمل هاي گام به گام نحوه چيدن كفپوش لمينت در يك آخر هفته را دريافت كنيد.
توصيه مي كنيم
نحوه نصب فرش ديوار به ديوار خودتان 17 مرحله
نحوه نصب كاشي در حمام در 12 مرحله
نحوه كاشي كردن يك طبقه 12 مرحله
نحوه نصب كاشي كف 9 مرحله
نحوه طبقه بندي 5 مرحله
نحوه نصب كفپوش وينيل 14 مرحله

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.